Rozhovor: Vyspovedali sme nášho verného zákazníka
V rámci zlepšovania vzťahu s našimi zákazníkmi sme sa rozhodli urobiť rozhovor s naším verným zákazníkom, ktorý má u nás
viac ako 40 objednávok. Je ním
pán Filip Labanc z firmy SECAR.
Spoločnosť Secar pôsosobí na slovenskom trhu
od roku 1992. Na Slovensko ako prvý priniesli dohľadávacie
zabezpečovacie systémy LoJack. Toto zariadenie pustili do civilného sektoru Američania. Bol a je používaný vojakmi USA na misiách.
V súčasnej dobe poskytujú
komplexné bezpečnostné služby ochrany majetku aj osôb.
Poďme sa vrhnúť na rozhovor!
Odkiaľ ste sa dozvedeli o ExpresTlači? Pamätáte si ešte prvú skúsenosť s našou firmou?
Spoločnosť ExpresTlač som
našiel na Googli. Hľadal som nejakú tlačiareň, u ktorej rýchlosť
dodania tovaru bude do 24 hodín. Kedže niekedy printový materiál potrebujem veľmi urgentne. Možnosť online
objednania na webovej stránke, spôsob a úprava grafiky mi absolútne vyhovujú.
Po prvej skúsenosti som bol
veľmi spokojný a tak som sa stal spokojným klientom.
Čo je pre vás najdôležitejšie pri výbere partnera pre tlač vašich reklamných materiálov?
Najdôležitejšie je samozrejme
pomer cena - kvalita - rýchlosť. Ak niekto spĺňa tieto tri a je
konkurencie schopný, myslím si, že potom
nie je dôvod hľadať inde.Využili ste už našu službu expresného vyhotovenia do 3 hodín?
Samozrejme
túto službu využívam pravidelne nakoľko pri časovej tiesni a pri dohadovaných stretnutiach
materiály dojdú alebo je treba vytlačiť nové. Je to ideálny spôsob tlače
ak niečo potrebujete rýchlo,
ochotne a kvalitne. Taktiež tieto služby využívam pri služobných cestách, kedže sa všetko rieši na poslednú chvílu.
Ako by ste zhrnuli služby ExpresTlače tromi slovami?
Rýchlosť, kvalita a ochota.
Prečo je dôležitejšie si chrániť majetok práve v lete?
Tak táto odpoveď bude možno znieť trochu ako klišé. Ale
najčastejšie vlámania, vykrádanie bytov a takisto aj
odcudzenie vozidiel je v lete a pred Vianocami. V tejto ich sezóne máme letné akcie, taktiež sprísnené kontroly
a obhliadky objektov. Nie je dôležitejšie chrániť si majetok práve v lete, ale skôr
pred tým ako sa stane nepríjemná udalosť...Ako podporujete predaj produktov a služieb práve v tomto období?
Predaj v prvom rade ponúkame klientom
osobne. V druhom rade využívame
printové materiály,
ktoré nechávame klientom pri stretnutí. Ďalej ponúkame rozšírenie služieb našim existujúcim klientom. Taktiež využívame
direct mail.Ako spomínate, máte skúsenosti s direct mailom. Poviete nám o tom viac?
Áno samozrejme, používame túto formu
oslovenia klientov. Od vás používame
tlač obálok,
ktoré nepôsobia ako obyčajný "reklamný bordel", ktorý nájdete v schránke, ale ako
seriózna reklama
a prípadná ponuka pre klienta. Takúto formu reklamy odporúčam, je veľmi účinná.
Prečo a v čom je pre vás dôležitý marketing?
Marketing je veľmi dôležitý. Myslím si, že pre väčšinu firiem. Je to spôsob, ako osloviť klienta bez toho,
aby vás poznal alebo by ste boli doporučený spokojným klientom. Dlhú dobu existencie spoločnosti SECAR sme mali veľmi
slabý marketing a sarkasticky povedané sme ho nevyužívali. V poslednej dobe, keď sme rozšírili naše portfólium sme boli
nútení vyčleniť peniaze aj do marketingu, aj keď najväčšie peniaze idú aj tak do nových technológií, ktoré sú pre nás
prvoradé, aby sme sa vedeli diferencovať od konkurencie najmä kvalitou produktov a služieb.
Kde hľadáte inšpiráciu pri tvorbe propagačných materiálov?
Tak teraz by som najradšej napísal, že čisto z vlastnej hlavy. Ale kedže už dávno nie som tabuľa rasa tak som určite
ovplyvnený rôznymi dizajnami, propagačnými materiálmi, atď. Samozrejme sledujem trendy reklamy a marketingu,
inšpirujú ma najmä trendy, ktoré nájdem na internete, je to práve aj ExpresMagazín a iné inšpirujúce magazíny.
Aké zaujímavé reklamné kampane s využitím tlačovín chystáte do budúcna?
Chystáme vytvoriť katalóg k produktom a taktiež chystáme aj detailnejšie rozobrať naše produkty. Najbližšie budeme dávať
do tlače veľmi reprezentatívny materiál k zabezpečeniu objektov a poskytovaniu výjazdu nielen v rámci Bratislavy ale aj
po celom Slovensku. Ostatné veci nemôžem prezradiť aby bolo zachované tajomstvo pred konkurenciou.
Chceli by ste niečo odkázať nám alebo vašim zákazníkom?
Vám by som sa chcel poďakovať za spoluprácu, za ochotu kedykoľvek nám vyhovieť. Zákazníkom by som chcel odkázať, že budeme
robiť všetko pre to, aby sa
cítili v bezpečí a aby nadobudli pocit, že sme ich anjelom strážnym.