Systém Expresta je teraz prepojený s aplikáciou Order Desk, vďaka čomu sú správa tlačových produktov a vybavovanie objednávok ešte jednoduchšie a efektívnejšie.

Ako to funguje

1

Spojte sa s našou podporou

Najskôr kontaktujte našu zákaznícku podporu. Pomôžeme vám s nastavením prepojenia medzi systémom Expresta a aplikáciou Order Desk.

2

Pošlite nám informácie o produktoch

Vytvorte tabuľku s informáciami o produktoch – názvy, rozmery, úpravy a názvy PDF súborov. My ich za vás importujeme do nášho systému.

3

Nakonfigurujte si svoj obchod v aplikácii Order Desk

Poskytnite nám svoje store ID, API key a folder ID z aplikácie Order Desk – to všetko úplne bezpečne a jednoducho. Náš systém sa automaticky napojí a začne sťahovať nové objednávky.

4

Automatizujte
a ušetrite čas

Keď je všetko správne nastavené, náš softvér si sám sťahuje nové objednávky, spracováva ich a pripravuje na tlač bez potreby manuálnych zásahov.

5

Bezstarostné doručenie

Vyberte si preferovaný spôsob doručenia a všetko ostatné zabezpečíme my – od výpočtu hmotnosti a rozmerov až po výber najvhodnejšej prepravnej metódy.

Najčastejšie otázky týkajúce sa integrácie aplikácie Order Desk

Integrácia zjednodušuje a automatizuje spracovávanie objednávok tlačových produktov. Prepája systém Expresta s vaším obchodom v rámci aplikácie Order Desk, čím uľahčuje celý proces a minimalizuje potrebu manuálnych zásahov.

Poskytnete nám tabuľku s podrobnými informáciami o produktoch – názvy, rozmery, úpravy a názvy PDF súborov. My ich importujeme do systému Expresta a následne ho prepojíme s vaším obchodom v rámci aplikácie Order Desk.

Tabuľka by mala obsahovať názvy produktov (zhodujúce sa so SKU v aplikácii Order Desk), rozmery, počet strán, názvy tlačových súborov a informácie o úpravách prednej/zadnej strany.

Systém automaticky sťahuje nové objednávky z Order Desku každé 3 hodiny.

Áno, spôsoby dopravy môžete zadať manuálne priamo v aplikácii Order Desk alebo ich automatizovať pomocou preddefinovaných kódov dopravcov podľa cieľovej krajiny.

Ak dôjde k problému s doručením, systém vás na to upozorní e-mailom a k danej objednávke v aplikácii Order Desk bude pridaná poznámka s pokynmi na vyriešenie situácie.

Po spracovaní objednávky k nej bude v aplikácii Order Desk pridaná poznámka. Okamžite po odoslaní zásielky sa doplnia informácie o dopravcovi a číslo na sledovanie zásielky.

Nie, táto integrácia nezahŕňa platby. Firemní zákazníci si však môžu so spoločnosťou Expresta dohodnúť platby na faktúru.

Budete potrebovať store ID v rámci aplikácie Order Desk, API key a folder ID, v ktorej budú umiestnené objednávky určené na spracovanie.

Áno, po úvodnom importovaní, ktoré zabezpečí tím spoločnosti Expresta, sa proces automatizuje a vy ho budete môcť spravovať samostatne.

Stiahnite si návod na nastavenie a zjednodušte si tlačový proces ešte dnes!

Chcete zrýchliť a zjednodušiť spracovávanie objednávok?

Kontaktujte náš tím podpory e-mailom na adrese api@expresta.com alebo cez kontaktný formulár.

Kontakt

exprestlac.sk

Peter Zeman

Manažér knižných inovácií

* Povinné údaje

Potrebujete pomoc rýchlejšie?

Chat spustíte pomocou ikony v rohu, alebo nám zavolajte na 02 / 321 130 70 (po–pia 7:00–19:00).

Sme spoľahliví experti na integrácie API

Moderná kancelária s viacerými ľuďmi pracujúcimi pri počítačoch v otvorenom priestore.

Odborníci, ktorí vám rozumejú

Sme tu, aby sme vám pomohli – zavolajte alebo napíšte, radi poradíme!

Dvaja pracovníci obsluhujú veľké tlačiarenské stroje vo výrobnej hale.

Vlastná výroba

Tlačíme priamo v našej tlačiarni, čo nám umožňuje garantovať prvotriednu kvalitu pri každej objednávke.

Muž v červenom tričku nakladá kartónové krabice do bielej dodávky plnej balíkov.

Doručenie po celej Európe

Rýchle a cenovo výhodné dodanie
do všetkých kútov Európy.

Skupina usmiatych ľudí v tričkách rôznych farieb oslavuje v hale a drží veľké papierové čísla.

Viac než 15 rokov skúseností

Od prvého dňa nás poháňa vášeň pre tlač a inovácie.