Ak sa chcete takejto reklame podobať čo najmenej, musíte na to úplne opačne. Nie, že zabudnite, ale priam si vytlčte z hlavy výkriky typu BOMBA CENA, NEPREHLIADNITE, za ktorými nasleduje “zástup“ výkričníkov. Skúste sa s adresátom letáku trošku pohrať a nedajte mu všetky informácie hneď a naraz. Urobte napr. 3 vlny letákov, ktoré na seba budú nadväzovať. Išlo by o leták “na pokračovanie“.
V prvej vlne by ste uviedli čím sa zaoberáte, nič viac. Ani kontaktné údaje, ani názov firmy. V pokračovaní by ste použili filmové cliché ’minule ste videli’, opäť v anonymite prezradili niečo o firme a zakončili to ‘dokončenie nabudúce‘. No a v tretej vlne by ste všetko odhalili. Ani náklady na takúto mini-kampaň sa nemusia vyšplhať vysoko, ak aspoň prvé dve vlny letákov zachováte čierno-biele a v nenáročnej, najskôr textovej grafike. Snažte sa však do letákov preniesť aspoň isté prvky firemnej grafiky.
Kontaktujte nás