ExpresTlač mení svoje meno na Expresta. Chcete vedieť viac? Kliknite sem
Ak sa chcete takejto reklame podobať čo najmenej, musíte na to úplne opačne. Nie, že zabudnite, ale priam si vytlčte z hlavy výkriky typu BOMBA CENA, NEPREHLIADNITE, za ktorými nasleduje “zástup“ výkričníkov. Skúste sa s adresátom letáku trošku pohrať a nedajte mu všetky informácie hneď a naraz. Urobte napr. 3 vlny letákov, ktoré na seba budú nadväzovať. Išlo by o leták “na pokračovanie“.
V prvej vlne by ste uviedli čím sa zaoberáte, nič viac. Ani kontaktné údaje, ani názov firmy. V pokračovaní by ste použili filmové cliché ’minule ste videli’, opäť v anonymite prezradili niečo o firme a zakončili to ‘dokončenie nabudúce‘. No a v tretej vlne by ste všetko odhalili. Ani náklady na takúto mini-kampaň sa nemusia vyšplhať vysoko, ak aspoň prvé dve vlny letákov zachováte čierno-biele a v nenáročnej, najskôr textovej grafike. Snažte sa však do letákov preniesť aspoň isté prvky firemnej grafiky.
Kontaktujte nás