Koniec bezduchých plagátov
Kreatívne plagáty
Reklamné plagáty vznikli s cieľom propagácie a podávania nejakej informácie. Keďže patria k veľmi lacnej forme reklamy,
siahne po nich množstvo marketérov pri svojich reklamných kampaniach. Častokrát to ale dopadne tragicky. Snažia sa do nich vtesnať
čo najviac informácií, či silou-mocou predať produkt a celá ich myšlienka takto zaniká. Ich plagáty sa stávajú
len ďalšími reklamnými plochami, ktoré sa žalostne snažia predať najaký produkt alebo službu. Sú ale totálne bez nápadu.
Často by stačil len úvodný nápad a vkusné stvárnenie. Jednoduché veci sú predsa väčšinou tie najlepšie. Takéto plagáty
zákazníka jednak zaujmu a ešte je aj ochotný sám o nich ďalej rozprávať svojim známym. Nie sú pre neho niečím negatívnym
alebo nadbytočným, ale naopak zaujímavým. Pozrime sa teda na niekoľko príkladov ako na to:
Firma
Brantano je predajcom obuvi. Ich slogan znie: "
Najvyhľadávanejšie značky"
(Most wanted brands). Svoju reklamu na plagáte poňali vskutku bravúrne. Ešte aj žuvačka z chodníka chce ich topánky.
Spoločnosť
BMW prezentovala svoje vozidlo X5 ako riadne silného býka, ktorého chcete mať v svojej stajni.
Nepotrebovali na to dokonca ani žiadne reklamné zdelenie.
Brazílska agentúra rozbehla kampaň s cieľom znížiť počet ochorení pri zlom umývaní rúk. Z rúk vytvorili
technikou bodypaintingu príšerky, ktoré stvárňovali baktérie, ktoré máme na rukách. Slogan znel: "Vaše ruky môžu byť nebezpečné.
Umývajte si ich mydlom a vodou a udržte baktérie na uzde" (Your hands can be dangerous. Wash them with soap and water to keep bacteria at bay).
Zaujali sme vás? Pripravte si vlastnú plagátovú kampaň. Objednajte si plagáty.