Kreatívne využitie nálepiek pre Váš marketing

Guerilla marketing
Tento západný trend je u nás stále trošku nedocenený. Marketéri robia stále len billboardové kampane a využívajú reklamu v televíziach, či rádiu. Odlíšte sa a získajte viac zákazníkov len s použitím vlastného dobrého nápadu a zanedbateľného rozpočtu. Ponúkame vám niekoľko inšpirácií zo sveta, ako to môže vyzerať. Vyberáme niekoľko s použitím lacných nálepiek.1. Batmanov signál na chodníku
Firma chcela upozorniť na premiéru filmu Batman. Zvolila na to alternatívny spôsob. Na svetlá v pešej zóne
aplikovali priesvitné samolepky s logom Batmana, ktoré vytvorili ilúziu Batmanovho signálu. Skvelý príklad na to,
ako nenásilne zaujať pozornosť ľudí a odpropagovať svoj produkt.

2. Škrabance na aute - samolepka
Holandská poisťovňa vozidiel prišla s nápadom, že umiestni nálepky s motívom škrabancov na drahé vozidlá. Z diaľky tieto nálepky vyzerali ako skutočné škrabance a vystrašili tak nejedného majiteľa vozidla. Na splnenie reklamného posolstva bolo medzi škrabancami zdelenie, ktoré upozorňovalo ľudí na to, že si majú chrániť svoj majetok. Reklamná kampaň mala veľký úspech a pomohla rapídne zvýšiť návštevnosť webovej stránky holandskej poisťovne vozidiel.
3. Samolepky čistia mince
Cillit sa rozhodol vo Veľkej Británií demoštrovať silu svojho čistiaceho prostriedku za pomoci malého triku. Na 5-centové mince umiestnili priesvitné samolepky, ktoré boli do polovice špinavé a do polovice vyčistené. Takto upravené mince vydávali zákazníkom pri každom nákupe v supermarkete.