Kreatívne využitie nálepiek pre Váš marketing
Guerilla marketing
Tento západný trend je u nás stále trošku nedocenený. Marketéri robia stále len billboardové kampane a využívajú reklamu
v televíziach, či rádiu.
Odlíšte sa a získajte viac zákazníkov len s použitím vlastného dobrého nápadu
a zanedbateľného rozpočtu. Ponúkame vám niekoľko
inšpirácií zo sveta, ako to môže vyzerať. Vyberáme niekoľko
s použitím
lacných nálepiek.
1. Batmanov signál na chodníku
Firma chcela upozorniť na premiéru filmu Batman. Zvolila na to alternatívny spôsob. Na svetlá v pešej zóne
aplikovali priesvitné samolepky s logom Batmana, ktoré vytvorili ilúziu Batmanovho signálu. Skvelý príklad na to,
ako nenásilne zaujať pozornosť ľudí a odpropagovať svoj produkt.
2. Škrabance na aute - samolepka
Holandská poisťovňa vozidiel prišla s nápadom, že umiestni nálepky s motívom škrabancov na drahé vozidlá. Z diaľky
tieto nálepky vyzerali ako skutočné škrabance a vystrašili tak nejedného majiteľa vozidla. Na splnenie reklamného
posolstva bolo medzi škrabancami zdelenie, ktoré upozorňovalo ľudí na to, že si majú chrániť svoj majetok.
Reklamná kampaň mala veľký úspech a pomohla rapídne zvýšiť návštevnosť webovej stránky holandskej poisťovne vozidiel.
3. Samolepky čistia mince
Cillit sa rozhodol vo Veľkej Británií demoštrovať silu svojho čistiaceho prostriedku za pomoci malého triku.
Na 5-centové mince umiestnili priesvitné samolepky, ktoré boli do polovice špinavé a do polovice vyčistené.
Takto upravené mince vydávali zákazníkom pri každom nákupe v supermarkete.
Zdroj: http://freshpeel.com/2012/06/guerrilla-marketing-simple-idea-branded-stickers/