Ak sa už poznáme, vyplňte prosím svoje identifikačné údaje, ak ešte nie, radi sa s vami zoznámime. Stačí, ak vyplníte registračný formulár.
Authentifikácia bola neúspešna!
Zabudli ste svoje heslo?
Na Vašu e-mailovú adresu Vám pošleme link, cez ktorý si môžete zmeniť svoje heslo.
Zdá sa, že používate zastaraný internetový prehliadač!
Zistili sme, že používate zastaraný internetový prehliadač. Pre bezproblémové používanie stránky použite novší internetový prehliadač.
Ste si istí zvolenou výškou a šírkou?
Prosím skontrolujte, či je výška a šírka samolepiek nastavená podľa vašich požiadaviek. Momentálne ostala na prednastavení 100mm x 100mm.
Kreatívne využitie nálepiek pre Váš marketing
Guerilla marketing
Tento západný trend je u nás stále trošku nedocenený. Marketéri robia stále len billboardové kampane a využívajú reklamu
v televíziach, či rádiu. Odlíšte sa a získajte viac zákazníkov len s použitím vlastného dobrého nápadu
a zanedbateľného rozpočtu. Ponúkame vám niekoľko inšpirácií zo sveta, ako to môže vyzerať. Vyberáme niekoľko
s použitím lacných nálepiek.
1. Batmanov signál na chodníku
Firma chcela upozorniť na premiéru filmu Batman. Zvolila na to alternatívny spôsob. Na svetlá v pešej zóne
aplikovali priesvitné samolepky s logom Batmana, ktoré vytvorili ilúziu Batmanovho signálu. Skvelý príklad na to,
ako nenásilne zaujať pozornosť ľudí a odpropagovať svoj produkt.
2. Škrabance na aute - samolepka
Holandská poisťovňa vozidiel prišla s nápadom, že umiestni nálepky s motívom škrabancov na drahé vozidlá. Z diaľky
tieto nálepky vyzerali ako skutočné škrabance a vystrašili tak nejedného majiteľa vozidla. Na splnenie reklamného
posolstva bolo medzi škrabancami zdelenie, ktoré upozorňovalo ľudí na to, že si majú chrániť svoj majetok.
Reklamná kampaň mala veľký úspech a pomohla rapídne zvýšiť návštevnosť webovej stránky holandskej poisťovne vozidiel.
3. Samolepky čistia mince
Cillit sa rozhodol vo Veľkej Británií demoštrovať silu svojho čistiaceho prostriedku za pomoci malého triku.
Na 5-centové mince umiestnili priesvitné samolepky, ktoré boli do polovice špinavé a do polovice vyčistené.
Takto upravené mince vydávali zákazníkom pri každom nákupe v supermarkete.