Design hlavičkových papierov

Design hlavičkových papierov

Vkusne a jednoducho

V prvom rade by ste sa mali pri tvorbe grafiky pre hlavičkové papiere držať zásady – menej je viac. Preto používajte jemné farby v priestore a vyhýbajte sa kombináciám s príliš sýtymi odtieňmi (výnimku tvorí logo v prípade, že ho máte výrazné).

Vhodné grafické prevedenie vašich hlavičkových papierov efektívne zvýrazní umiestnený text a podvedome zaujme čitateľov.

Okrem grafiky sa na tlačovine musí nachádzať aj text. Ten by mal byť stručný, jasný na porozumenie a úderný. Informácie o vás či vašej spoločnosti sa najčastejšie umiestňujú nahor papiera (do hlavičky), čomu je potrebné prispôsobiť aj celkový design.

V prípade hlavičkových papierov je postačujúce uviesť len tie najdôležitejšie údaje.

Neprehliadnite! Hlavičkové papiere by mali byť graficky totožné. Klienti si vás vďaka nim zapamätajú a ľahko rozpoznajú vašu spoločnosť spomedzi ostatných konkurenčných firiem.

Druhá strana tlačoviny je rovnaká ako tá prvá, prípadne len mierne pozmenená. Niektoré spoločnosti však preferujú, aby bola druhá strana úplne čistá, bez použitia akejkoľvek grafiky.

Kontaktujte nás