Psychológia farieb

Psychológia farieb

Naša myseľ je prirodzene naprogramovaná reagovať na farby. Formujú naše myšlienky a emócie. Podľa rôznych výskumov neovplyvňujú len náladu, ale aj naše návyky pri nakupovaní. Farby sú silným motivujúcim faktorom v online nakupovaní, reklame a marketingu. V kamenných obchodoch je práve obal produktu, ktorý zaujme jedinca a predá produkt.

Psychológia farieb, alebo ako farby ovplyvňujú predaj

Farba je jedným z najsilnejších spôsobov neverbálnej komunikácie. Ponúka kontinuálne zdeľovanie zmyslu a správy v dizajne bez vyslovenia či napísania jedinej myšlienky. Je dôležité aby dizajnéri vyberali farby správne a rozumeli čo sa skrýva za farbou, ktorý v návrhu použili.

Máte viac otázok

Kontakt

exprestlac.sk

Peter Zeman

Book Innovations Manager

* Povinné údaje

Potrebujete pomoc rýchlejšie?

Chat spustíte pomocou ikony v rohu <br>, alebo nám zavolajte na 02 / 321 130 70 (po–pia 7:00–19:00).