Kreatívne využitie nálepiek pre Váš marketing

Kreatívne využitie nálepiek pre Váš marketing

Guerilla marketing

Tento západný trend je u nás stále trošku nedocenený. Marketéri robia stále len billboardové kampane a využívajú reklamu v televíziach, či rádiu. Odlíšte sa a získajte viac zákazníkov len s použitím vlastného dobrého nápadu a zanedbateľného rozpočtu. Ponúkame vám niekoľko inšpirácií zo sveta, ako to môže vyzerať. Vyberáme niekoľko s použitím lacných nálepiek.

1. Batmanov signál na chodníku

Firma chcela upozorniť na premiéru filmu Batman. Zvolila na to alternatívny spôsob. Na svetlá v pešej zóne aplikovali priesvitné samolepky s logom Batmana, ktoré vytvorili ilúziu Batmanovho signálu. Skvelý príklad na to, ako nenásilne zaujať pozornosť ľudí a odpropagovať svoj produkt.

2. Škrabance na aute - samolepka

Holandská poisťovňa vozidiel prišla s nápadom, že umiestni nálepky s motívom škrabancov na drahé vozidlá. Z diaľky tieto nálepky vyzerali ako skutočné škrabance a vystrašili tak nejedného majiteľa vozidla. Na splnenie reklamného posolstva bolo medzi škrabancami zdelenie, ktoré upozorňovalo ľudí na to, že si majú chrániť svoj majetok. Reklamná kampaň mala veľký úspech a pomohla rapídne zvýšiť návštevnosť webovej stránky holandskej poisťovne vozidiel.

3. Samolepky čistia mince

Cillit sa rozhodol vo Veľkej Británií demoštrovať silu svojho čistiaceho prostriedku za pomoci malého triku. Na 5-centové mince umiestnili priesvitné samolepky, ktoré boli do polovice špinavé a do polovice vyčistené. Takto upravené mince vydávali zákazníkom pri každom nákupe v supermarkete.

Inšpirujte sa a šokujte svojich potenciálnych zákazníkov kampaňou Guerilla marketingu za pomoci nálepiek!

Zdroj: http://freshpeel.com/2012/06/guerrilla-marketing-simple-idea-branded-stickers/

Kontaktujte nás

* Povinné údaje